sobota, 9 czerwca 2012

Panie i Panowie, Panowie i Panie

siemcia ;* dzisiejszy dzień to jeden z nudniejszych w tym roku i w dodatku całkiem długi. Jest niespełna 13, a ja siedzę i myślę kiedy w końcu będzie wieczór. ughr.. swoją drogą nasz cover ma już 730 wyświetleń, nawet nie myślałam, że kiedykolwiek dobijemy do 100. To miłe. Z resztą.. dzisiaj będzie długa notka, bo jak już wspomniałam, nie mam co ze sobą zrobić, a nie mam po co wychodzić. Dzisiaj zostałam brutalnie obudzona przed 9, a zważając, że zasnęłam chyba o 2, jestem z tego strasznie niezadowolona. Nie ważne z resztą, bo nikogo to nie obchodzi, ale ostatnio mało śpię, zauważyłam.. cóż..
Od dziś modlę się o 3 szóstki na koniec, bo muszę mieć pasek. Może nawet nie muszę tyle, co chcę.. chociaż ciekawa jestem reakcji rodziców, gdybym go jednak nie miała..
A w ogóle to brakuje mi ramek na zdjęcia, także chętnie przyjmę, jak ktoś ma na zbyciu,
haha : )




Idę chyba umierać z nudów, ale najpierw coś zjem.. macie tu fotki z czwartku i poniedziałku jedną o ile się nie mylę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3