piątek, 20 lipca 2012

5 *-*

Cześć *.*
Dzisiaj mija 5 miesięcy jak jesteśmy razem z M <3
ooo *-* ktoś puszcza fajerwerki za oknem *-*  


wracając do tematu.. 

ej, dobra.. fajerwerki są fajne ;_;
Piszę tak na szybko, bo mimo, iż jest już 23ja sprzątam jak jeszcze nigdy i nie chcę, żeby mi przeszły chęci! 
W przedziwnych miejscach znajduję tak dziwne rzeczy, że głowa mała! 
Ten rok, szczególnie szkolny był jakby nie patrząc zajarzysty. Zdałam z paskiem, mam ambicje na przyszły rok i jeszcze jakoś żyję z tą klasą..
Jedyna rzecz, która mnie demotywuje, to fakt, że ta szkoła po wakacjach już nie będzie tak fajna jak przez ostatnie 8 lat..kurde.. tyle już minęło..
Idę sprzątać dalej, bo coś czuję, że dostanę depresji.. -.- 
właśnie! nie czytajcie horoskopów.. niektóre mnie przerażają o.o


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3