poniedziałek, 30 lipca 2012

granda!

wróciłam z opalonym tyłkiem i jestem dumna, bo myślałam, że słońce mnie nie złapie. pogoda przez cały tydzień (poza weekendem) była cudowna! same słońce! W wolnych chwilach czytałam Księżyc w Nowiu i muszę powiedzieć, że jestem wściekła, bo nie udało mi się kupić następnej części i mimo, że już dawno oglądałam film, nie wiem co będzie dalej! ugh! A co do książki to ryczałam - na wszystkim ostatnio ryczę. A w tej części dużo z tego, co przeżywała Bella przypominało mi wszystko to co działo się od maja zeszłego roku..
a co do teraźniejszych spraw to kraje mi się serce jak pomyślę o ludziach i ich wymysłach.. ogólnie źle z naszym społeczeństwem. mniejsza.. muszę sobie wyjaśnić pare spraw.
nie mam zdjęć z wyjazdu jeszcze, ale dodam je na dniach : >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3