wtorek, 31 lipca 2012

oszuści..

cześć :* chciałam pozdrowić wszystkich przez których zepsułam sobie dwie noce z rzędu.. czy też może wieczory - nie ważne.

swoją drogą dzisiaj było fajne iiiiiiii kupiłam Zaćmienie! Szkoda, że okładka nie jest taka oryginalna jak w książce tylko ze zdjęciem aktorów, ale trudno - książka to książka <3
I kupiłam też resztę podręczników do szkoły - im szybciej tym lepiej : D

Fajny dziś dzień swoją drogą, nie za ciepło, nie za zimno.. w sam raz!
A jutro idziemy na zdjęciaaa <333 Tak się cieszę! Dawno nie byłam i chyba trochą za tym tęsknię.

A w ogóle mówiłam, że zaczęłam się uczyć śpiewać? Jeśli nie to mówię : > Zaczęłam ćwiczyć oddychanie, codzienne rozśpiewywanie i ogólnie wszystko co mi pomoże : ) Jak mi się uda dojść do końca 'kursu' to będę z siebie dumna :D

Macie tu kilka zdjęć z Drzecina z tego roku, z ogniska :D






piankowe lowe <3







ślicznotki *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3