środa, 8 sierpnia 2012

grafik artysta!

cześć : > mam już wszyściutkie zakupy do szkoły zrobione *.* jeszcze tylko znajdę jakiś kalendarzyk w gazecie i będzie po sprawie (właśnie, jak ktoś zobaczy coś takiego albo wie gdzie można kupić, to napiszcie gdzieś w komciach czy coś - będę bardzo wdzięczna)
+ wiem, pewnie wszyscy pomyślą, że jestem głupia, skoro jest dopiero połowa wakacji a ja już mam wszystko kupione, ale to u mnie tradycja chyba.. zawsze mam takie rzeczy przyszykowane już w pierwszym miesiącu hahah : >
No, a w ogóle to jestę grafik artysta, bo znalazłam w necie program do przeróbek zdjęć.. tzn chodzi o same korygowanie twarzy i się bawię od wczoraj. fajna rzecz :D

+ obiecane foto piórnika (nie zwracajcie uwagi na to co tam jest napisane - o ile widać xd)








 before & after :p

1 komentarz:

  1. Też kiedyś uwielbiałam się bawić takimi programami ;) A kalendarz możesz kupić w empiku, ale nie wiem czy już są. Tam jest na prawdę duży wybór :) zapraszam na mojego nowo otwartego bloga :) http://theyouthx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3