piątek, 17 sierpnia 2012

hej cześć :3
z dzisiejszych zdjęć jak zwykle nici, ale może niedługo wyjdą.. tym czasem modlę się o poniedziałek i o to bym się nie rozchorowała - jeden dzień umierania mi wystarczy.
Wczoraj z Klaudią robiłyśmy zdjęcia na konkurs i jak mi coś podeśle to wstawię focie jej uroczego pieska ^^
A dziś na obiadek jak to przystało na moje zachcianki - idziemy na kebaba.
To chyba jedyne jedzenie, które mi się nie nudzi.. no może poza makaronem.
W ogóle to mam twittera (@kiniemm) : ))


2 komentarze:

  1. Moglabys zmienic kolor liter bo nic nie da sie przeczytac? ogolnie blog fajny.

    zapraszam
    http://pokochajswojezycie.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3