sobota, 25 sierpnia 2012

super bass - i'm quite good

z wczoraj na dzisiaj byliśmy na nocy filmowej - było świetnie. Pierwsze dwa filmy (jedyne, na których nie spałam) były genialne! Nie spodziewałam się tego, muszę przyznać. Na trzecim wszyscy spaliśmy, a na ostatnim poszliśmy do domu, chociaż nie wiem jakim cudem doszłam do domu tak straszne bolał mnie brzuszek, że zatrzymywaliśmy sie co 30 metrów bo nie mogłam iść ;c
Od niedawna jestem też fanką Nicki Minaj i jej "Super Bass"! Po prostu wielbię! Jeszcze kilka razy to usłyszę i będę znała tekst na pamięć <3 
Idę dalej umierać ze zmęczenia, bo mój kochany Mikołaj budził mnie dzisiaj chyba milion razy! ;c

1 komentarz:

  1. Mimo, że Nicki Minaj nie jest w moim stylu to muszę przyznać, że jej piosenki są bardzo chwytliwe :) w wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3