wtorek, 7 sierpnia 2012

znowu?

no cześć : >  dzisiaj jak na tegoroczne wakacje, można powiedzieć, że pospałam długo, a to dlatego, że nikogo rano nie było. Na szczęście po południu pojechałyśmy z mamą do miasta na zakupy jakiś do domu, do szkoły i takie tam duperele.. ale chyba muszę się wybrać sama bo jeszcze mi brakuje kilku rzeczy - znowu -.- Ale za to mam całkiem fajną koronkową bluzkę : 3 - pokażę przy jakimś ootd :)
Mam jakieś dziwne przyzwyczajenie czy nawet nie wiem co to, że gdy ktoś się rano kręci, to się budzę.. a ze względu a dosyć długi urlop mojej mamy i ciągłe wyjazdy nie śpię długo już jakiś miesiąc jak nie więcej! :o W ogóle, bez wychodzenia na dwór czuję się, jakbym spędziła w domu już cały tydzień!
Z resztą.. w tym domu ciągle trwa remont.. nawet jak nie u nas to u sąsiadów i co chwila ktoś wali młotkiem nie wiedzieć po co! Nigdy nie lubiłam remontów.. ale w wakacje to już przegięcie.
Ktoś prosił żebym dodała zdjęcia w stroju - ostrzegam, że nie wyglądam korzystnie niewyspana i bez pomalowanych rzęs hahah :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3