piątek, 14 września 2012

i feel sick

cześć, chora jestem, ale postanowiłam, że skoro mam calutki dzień na nicnierobienie to dodam posta z ulubieńcami - ubrania, buty itd.. ktoś pytał o to, a nie było kiedy, więc dzisiaj się za to zabieram. To do dzieła!
Na pierwszy ogień idą bluzki bluzy i koszule!

numer 1 - ulubiona koszula - high low kupiona w krakowskim H&M



numer 2 - ulubiona bluzka na krótki/ długi rękaw





profesjonalne foto w łazience szkolnej, nie ma co!
nie mam chyba ulubionej bluzki na krótki rękaw, więc dodam 3/4 :3


ha! jednak znalazłam ulubieńca EL POLAKO zawsze spoko <3 



numer 3 - spodnie, spódnice, sukienki! 
wcześniej były to jasne jeansy, ale te są po prostu boskie!

spódnica H&M 






obie sukienki z ZARY : ))

numer 4 -BLUZY SWETRY i ogólnie takie, takie :p

sweter converse zakupiony w miejscowym sh - najlepsza rzecz, jaką kiedykolwiek miałam!
pull&bear
ostatnie BUTY! 

dr Martens 


I to już tyle moich ulubieńców.. co do butów dodaję jeszcze kalosze widoczne na zdjęciu w żółtej bluzie - kocham chodzić w kaloszach prawie tak samo, jak uwielbiam chodzić bez butów <3
Nie chciało mi się niestety, czy stety robić zdjęć, więc dodałam gotowce, ale myślę, że jest okej..
Teraz zacznę pisać nowego posta, którego dodam jakoś w tygodniu : )
pozdrawiam :*

PS mam nadzieję, że będę zdrowa, i że nie zadali dużo :c








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3