sobota, 1 września 2012

zaczynam jesień snem o władzy

hej : *  dla mnie wrzesień zawsze kojarzył się z jesienią, chociaż do niej jeszcze prawie miesiąc.. mimo wszystko cieszę się strasznie, bo jeszcze tylko niedziela i poznam plan i tak dalej, a przez mój dziwaczny sen mam coraz większą ochotę iść do szkoły.
Śniło mi się, że jestem prezydentem i, że zostałam nim w wieku 15 lat, i wywiady, i ludzie, i zdjęcia.. a potem dowiedziałam się, że w szkole będą mnie uczyć o modzie! Fajna sprawa.. no w każdym razie nie mogę się już doczekać! Dzisiaj prawdopodobnie pójdziemy do kościoła, a jutro myślę o koncercie Varius Manx.
Niedawno spodobała mi się Piosenka Księżycowa - uwielbiam!
Do następnego razu! :*

2 komentarze:

  1. zrób notkę na temat twojej szafy (ubrań) i butów, pokaż najfajniejsze, które ci sie najbardziej podobaja :)
    C.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3