sobota, 6 października 2012

dziś w moim mieście padał deszcz

Cześć : * Wiem, że miały być zdjęcia wczoraj, no ale jak zwykle nie wyszło. Dzisiejszy dzień był super fajny. Ogarnęłam rano pokój, pomalowałam paznokcie, wzięłam kąpiel i siedziałam sobie, czekając aż mama będzie gotowa na makijaż! Malowanie ludzi jest super sprawą, a jako iż rzadko mam okazję ją malować było to podwójnie fajne! Później rodzice pojechali do cioci, ja zrobiłam sobie obiad, powiesiłam pranie i czekałam na M.


 Pomalowałam się ubrałam do wyjścia i już byliśmy przy drzwiach kiedy to zaczęło padać. Posiedzieliśmy w domu czekając aż przestanie, ale wybraliśmy sobie taki moment, że gdy tylko wyszliśmy zaczęło kropić.. to się nazywa mieć szczęście. No ale zrobiliśmy kółko przez miasto i wróciliśmy, dobrze chociaż, że mamy wyczucie co do wracania. Gdy tylko zdjęliśmy buty lunęło tak, że myślałam, że zacznie padać grad, ale to się nie stało - i dobrze! : ) M pojechał do domu, a ja zostałam sobie w domu, zrobiłam pazurki u rąk, wykąpałam się i teraz piszę notkę, i piję wapno. Zdjęć jako takich nie ma, bo nie było czego fotografować. Jutro się może odstawię, bo idziemy na obiad do siostry to jak coś - pokażę foty : )
Trzymajcie się ciepło! :*


2 komentarze:

  1. genialny nagłówek bloga! niebanalny i oryginalny!
    ja również lubię malować kogoś, zwłaszcza koleżanki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też padało ;/ zapraszam do mnie guardedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3