czwartek, 25 października 2012

jesienna chandra?

Cześć ; *
Ostatnio wszystko mnie dobija, sprawdziany, nauka, egzaminy - szkoła i w zasadzie szkoła w szczególności.
Mam jakiś kryzys naukowy jeśli można to tak nazwać. Przeważnie lubię się uczyć, ale jeśli dochodzą do tego lekcje, zajęcia dodatkowe itd., to mnie to przerasta. Nie lubię ostatnich tygodni. Nie lubię jak ktoś na mnie krzyczy. Ostatnio też zauważyłam, że spora część ludzi mnie denerwuje.. hmm może inaczej.. sporo  osób potrafi mnie wyprowadzić z równowagi.

Poza szkołą wszystko w porządku raczej poza moimi drastycznymi myślami o egzaminach. Na prawdę martwię się nimi. Robię testy z zeszłego roku i są one dużo prostsze niż myślałam, że będą (chodzi mi o matematykę, wos, o angielskim nie wspomnę). Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie.

Od kilku dni wstaję sobie rano i myję włosy (wcześniej robiłam to wieczorem) i wyglądają one jakoś inaczej.. nie wiem jeszcze od czego to zależy. Na pewno są prostsze. Nie wiem sama co jeszcze. A propo włosów.. muszę kupić jakąś odżywkę, czy coś takiego najlepiej nie w spray'u. Muszę poczytać trochę o tym na wizażu i może znajdę coś dla siebie ;)

Ambitniejsze posty będą w weekendy. Idę powtórzyć na geografię ;*


5 komentarzy:

  1. haha :DD uuuuwielbiam wszystko co różowe xd
    na pewno testy Ci świetnie pójdą !!! Tez sie nimi strasznie przejmowałam, a teraz, z perspektywy czasu patrzę na to inaczej, i zastanawiam się "czemu", przeciez nie są one najwazniejsze :) Ale rozumiem, każdy musi to przejsc ! Nie pozostaje mi nic innego jak zyczyc tylko powodzenia !! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że też mi przejdzie po fakcie ; )

      Usuń
  2. Też jestem w Twoim wieku i w przyszłym tygodniu piszę testy - na razie tylko próbne ale zawsze są. Też się denerwuje ale zdaję sobie sprawę że nie liczą się czy przejdziesz do następnej klasy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak u cb ale u mnie już za dokładnie tydzień!! :(
    Oby u mnie nie były na oceny....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3