czwartek, 4 października 2012

new image

po raz kolejny zmieniam nagłówek.. gdyby komputer był bardziej ogarnięty miałabym chociaż triala jakiegoś dobrego programu do zdjęć, ale niestety zadawalam się tym, co jest. powinnam się uczyć na historię.. no właśnie wspominałam, ze moja klasa jest na wycieczce, a ja mam łączone lekcje ? Jednym z plusów tego, że zostałam jest to, że mam jutro na 9! <3 Tak dawno dla naszej klasy nie było zastępstw.. niestety nie mogę się przyzwyczaić, a szkoda :c
idę chyba zrobię jakąś sałatkę owocową, ogarnę się trochę, wskoczę w cieplutki polar i pójdę spać! w międzyczasie powtórzę historię i dzisiejszy dzień z głowy!
kisses :*

PS jutro dodam jakieś zdjęcia czy coś tam ; )

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3