sobota, 13 października 2012

sprzątanie, liczenie, Eveline, pizza turecka i ciepła bluza

Cześć Wam : * 
Dziś od rana miałam zły humor, a zmienił się on tuż po skończeniu sprzątania, pomalowaniu się i zjedzeniu 3 kostek gorzkiej czekolady, która jest jednym z niewielu słodyczy jakie jadłam ostatnio.
Mój humor był potworny z dwóch powodów. Po pierwsze obudziłam się dwadzieścia pięć po szóstej, a po drugie bolały mnie plecy. Na szczęście już jest lepiej, a przy okazji mam już skończone lekcje z matmy, których na weekend dostajemy strasznie dużo, ze względu na dwie lekcje w piątek. 

Poprawił mi się nastrój również dzięki wczorajszemu zakończeniu dnia. Wczoraj po południu kupiłam sobie polecaną przez wiele osób, w tym też Jagódkę (badratt.blogspot.com), odżywkę 8w1 z firmy Eveline. Drugiego dnia używania moje paznokcie są znacznie twardsze, ale o reszcie opowiem, jak już skończę kurację : )  Drugim zakupem był perfum (czy jakkolwiek by tego nie nazwać), mam nadzieję, że zapach mi się nie przestanie podobać : > 




A na koniec miła przygoda z pizzą turecką, która została przeze mnie mianowana "dobrą na wszystko". 
Poza tym, że dowiedziałam się, że słychać mnie u sąsiadów, gdy śpiewam (od dziś zamykam drzwi i okna haha : D ) to spotkałam starego kolegę i  zjadłam przepyszną pizzę - serio, była genialna. 

A teraz czekam na obiadek w cieplutkiej bluzie mojego darling i chyba zrobię sobie herbatę, jakie to pospolite.. Nie ważne ; )
Trzymajcie się :*



PS Polecam bardzo Tarczyn w szklanych butelkach o smaku wiśnia-mięta <3

2 komentarze:

  1. Czekam na Twoją opinię na temat tej odżywki :DD Każdemu ją polecam i mam nadzieje, ze u Ciebie tez sie sprawdzi :D Co Ty na to zeby wybrac sie na jakies jesienne focie jak liscie juz nabiorą ładnego kolorku ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że ja zawsze mam ochotę na zdjęcia :D Jakby co to pisz : ) + jak tylko odrosną mi paznokcie i odżywka zacznie działać, to napiszę :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3