wtorek, 2 października 2012

was hast du heute an ?

Dzisiejszy dzień jest tak zakręcony, że ciężko mi go ogarnąć. Od dziś uczę się autorów wszystkich książek, jakie czytam.. tak w razie rozprawki. A właśnie, skończyłam S@motność w Sieci - płakałam dobre 10 minut, jak nie więcej, na ostatnich rozdziałach. Idę zaraz szukać jakiejś innej książki w domu - moje fundusze są ograniczone, a szkoda bo chętnie zakupiłabym "Lolitę". Tymczasem idę się ogarnąć, już niedługo mam angielski, a po szkole zawsze wyglądam strasznie.. z resztą jak zawsze..

+ Blogspot niszczy jakość nagłówków.. na komputerze wygląda lepiej :c

2 komentarze:

  1. Zgodzę się, że blogspot niszczy jakość ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Samotności w sieci nie czytałam ale uwielbiam książki Cobena także polecam :). Zapraszam do mnie, obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3