piątek, 2 listopada 2012

before i die.. part I - white room

Myślałam sobie o moim pokoju. Nie należy do jakichś super jasnych, ani też do ciemnych, ale mało w nim bieli. Przed śmiercią muszę mieć biały pokój! Od niedawna jest to moim marzeniem. 
Takie pomieszczenia wyglądają pięknie, nie wiem czy według Was również, ale dla mnie nie ma nic lepszego od białego, jeżeli chodzi o kolory ścian, podłóg itd.. No po prostu, cudo <3






W ogóle to gadałam o tym z mamą i jej też podoba się ten pomysł, więc czekam <mam nadzieję> na realizację :D 

1 komentarz:

  1. piękne są takie pokoje, ostatnio zakochałam się totalnie w białym kolorze więc wszystko chcę mieć białe ;p
    zapraszam do obserwowania :)
    http://littleconfusionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3