niedziela, 18 listopada 2012

koko koko - darmowe produkty - zawsze spoko!

Ktoś pytał o darmowe produkty, które zamawiałam etc., więc postanowiłam, że nie będę z tym czekać. 
Pierwsza rzecz na jaką kiedykolwiek się natknęłam to "kobiecy niezbędnik". Niby nic takiego, bo ile to kupić takie rzeczy, szczególnie, jeśli są one potrzebne, ale pomyślałam, że czemu by od tego nie zacząć! (jeszcze nic od nich do mnie nie doszło, możliwe więc, że wyczerpali zapasy, ale bądźmy dobrej myśli :))
Jeśli można dostać i takie małe rzeczy, to większe i bardziej wartościowe również. Oto linki do dwóch tego typu firmy, do których możecie wysłać formularz : p

 ALWAYS - zamów próbkę
O.B. - zamów próbkę


I wtedy zaczęłam szukać tego typu rzeczy. No wiecie, w internecie jest mnóstwo konkursów, w których można coś dostać / wygrać wpisując na przykład jakieś hasło reklamowe czy coś dla danej firmy (jedna blogerka wygrała rower! :o)

Następną rzeczą, jaką zamówiłam był breloczek (jedna z ostatnich notek). 

już wisi przy kluczach : >

A tutaj możecie wziąć udział w konkursie na testowanie fluidu z Under20 lub Lirene : )


Jest mnóstwo tego typu rzeczy, ja wzięłam udział w konkursie również na koszulę! (stronki nie pamiętam).
Napisałam też wiadomość do firmy Ziaja z prośbą o darmowe produkty do wypróbowania, ale jeszcze nei dostałam odpowiedzi. 
Jakiś czas temu można było wygrać oryginalny BBcream z firmy Maybelline New York, także polecam wszystkim szukanie tego typu rzeczy. Jeśli macie tego typu stronki, to wysyłajcie : )

A tu jeszcze link do bloga annaaaanna.blogspot.com, gdzie blogerka ogłosiła konkurs na Ziperall'a! 
Jejku, jak ja bym go chciała mieć : o


1 komentarz:

  1. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji: Jesienne umilacze. Szczegóły na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3