sobota, 3 listopada 2012

nails, creams and some music

cześć Wam ; *
Nie pisałam w tym tygodniu dużo, bo szkoła, bo święta, bo to, bo tamto.. jak na rok, który miał być fajny, wcale taki nie jest. Co w szkole?  Co chwila w mojej klasie coś komuś nie pasuje, albo ktoś mówi o takich rzeczach, że szkoda słów. Chociaż w porównaniu do zeszłego roku, to muszę powiedzieć, że różnica jest diametralna. Do wycieczki klasa nawet była na tyle fajna, że otwarcie mówiłam, że ich kocham.. i znów to samo. Ten rok jest w 90% taki jak zeszły. Mam deja vu.
Jeśli chodzi o zdrowie, wygląd itd. to boli mnie gardło od wczorajszego wieczoru, a od kilku dni męczę się z opryszczką. Ugh, nienawidzę. Jak kiedykolwiek znajdę lekarstwo na tego wirusa, to sklonuję i rozdam wszystkim ludziom z nią się borykającym. Na szczęście mi już schodzi (uff!).


Ogólnie to chciałam w tym poście pokazać lakier jaki mam na paznokciach aktualnie i kremy do rąk, które tata kupił jakiś czas temu.

No więc lakier jest firmy CATRICE COSMETICS ( kolor C05-take it mint). Myślałam, że na paznokciach będzie ładniejszy, niż w buteleczce, ale niestety. No i dodatkowo sam producent mówi, że należy aplikować dwa razy. Szkoda, ale za to ma genialny pędzelek. Z resztą wszystkie z tej serii go mają. Ubóstwiam!


Jeśli chodzi o kremy to są to kremy do rąk i paznokci z anida PHARMACY.
Ja używam aktualnie regenerującego z oliwy z oliwek.  Nie śmierdzi jak oliwki, ale też nie pachnie pięknie. Jest taki.. hmm.. neutralny, możnaby powiedzieć. Z tego co pamiętam pozostałe mają inne zapachy. Krem szybko się wchłania i działa jak należy. Mnie się podoba : D 


I na koniec muzyka! <3 (hahah komentarz pod filmem : uuuhm excuse me... I DON'T HAVE F*CKING 3000 FINGERS!!)


4 komentarze:

  1. moja mama stosuje jakieś specjalne plastry na opryszczkę, popytaj w aptekach, serio, niecałe dwie doby i po opryszczce nie ma śladu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post jak i również blog. Chyba będę tu częściej wpadać... :):) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk to mój niezbędnik w torebce, tak samo jak pomadka ochronna do ust:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :)
    Obserwujemy? bo ja tak :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3