piątek, 16 listopada 2012

paczki i przesyłki

Cześć : *
Dzisiaj doszła do mnie druga paczka, której się spodziewałam, na resztę póki co nie czekam, bo to w zasadzie próbki, ale napiszę o ile je dostanę (mam nadzieję, że przyjdą :x).
Jutro pokażę Wam zawartość. Kurde, podoba mi się bardzo to, o co się wzbogaciłam i aż nie mogę się doczekać, aż to założę (w jednej paczce były ciuchy, których nie planowałam kupić, ale jednak :)).
Tymczasem sprzątam sobie trochę, żeby jutro mieć mniej do roboty i szykuję sobie kolację.


MIKOWELOWE<3
zdjęcia z niedzieli, ale nie mam co dodać, a jesteśmy tu tacy słodcy,
 że nie mogłam się oprzeć :p

PS Jak ktoś ma jakiś pomysł na notkę czy coś to piszcie w komciach, czy na formie..
ostatnio nie mam weny :c

1 komentarz:

  1. Jka super wyglada w tych okularach . ♥♥♥

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3