niedziela, 11 listopada 2012

please x-mas don't be late!

Szczerze, już się doczekać nie mogę, już tak mało zostało, a niby tyle czasu przede mną. Mam w planie jeszcze parę sprawdzianów, popraw, kartkówek, wiersz muszę zaliczyć, potem egzaminy i dopiero święta, a potem Sylwester, na którym mam nadzieję będziemy się bawić i cały stres związany ze szkołą zniknie. Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, że do końca gimnazjum zostało tak niewiele. W styczniu już mam ferie zimowe i jedziemy sobie do Włoch, jejku czas od świąt do moich urodzin będzie czasem doprawdy udanym.



1 komentarz:

  1. Wytypowałam Cię do zabawy "Liebster Blog". Więcej informacji na moim blogu:)
    http://misia-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3