poniedziałek, 5 listopada 2012

remember, remember the 5th of november

cześć Wam : *
Niedługo chyba dodam tę włosową historię i codzienną pielęgnację moich włosów. Dzisiaj natomiast chciałam tylko powiedzieć, że wczoraj miałam mieszany humor. Stan mojej cery się pogarsza. Mam nadzieję, że to co chcę teraz wypróbować pomoże. W każdym razie będę się modlić. Chociaż po ilości słodyczy, jaką dzisiaj dostarczyłam organizmowi, to może mi się nie udać.. W ogóle przez święta się opuściłam. A było tak dobrze.. No, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Mam nadzieję,że i tym razem tak będzie. Tym czasem trzymajcie się ciepło : *


4 komentarze:

  1. krem i toniki, żele, blablabla z 'tołpa' -gorąco polecam na cerę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak juz nic o czym myślałam nie pomoże, to poszukam. serdeczne dzięki ;*

      Usuń
    2. a to o czym myślisz? bo ja tez walczę ze swoją cerą, może coś polecisz? :)

      Usuń
    3. aktualnie tabletki z bratka (BratekPlus) + płyn do przemywania twarzy Acnosan, a jak coś nie wypali to mam jeszcze witaminę B

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3