piątek, 28 grudnia 2012

Eveline - plusy i minusy kuracji

Niedługo przed zeszłymi wakacjami zaczęłam bawić się paznokciami. Lakiery, naklejki i tego typu bajery.. Były one króciutkie, bo zawsze w dzieciństwie miałam krótkie paznokcie i to chyba tak z przyzwyczajenia. Jakiś czas temu postanowiłam trochę je zapuszczać. Udało mi się dojść do naprawdę długich jakoś pod koniec lipca 2011, kiedy byliśmy u wujków pod  Krakowem. Ale zgadnijcie co! Oczywiście zaczęły się łamać. Znów musiałam je ściąć, bo bardzo bolało.Niestety, czy stety zaczęłam zapuszczać od nowa (już  w domu). I znów się łamały. Po jakimś czasie dałam sobie spokój, ale wróciłam do tego i zachęcona przez wizażystki, blogerki i youtuberki kupiłam odżywkę z Eveline. I co ? I proszę! Coś zaczęło się dziać.

Paznokcie stały się :

  • dłuższe 
  • mocniejsze
  • bielsze
  • nie łamały się 


I tu zaczyna się problem. A co ze skórkami? Niestety nie można mieć wszystkiego, dlatego też skórki były baaaaaardzo przesuszone. Ale mimo wszystko nie zraziłam się do odżywki. Postanowiłam kupić coś jeszcze.
Padło na oliwkę do skórek i paznokci z tej samej firmy. Oba produkty działające razem są genialne, a efekty przed i po to niebo i ziemia!


Eveline, Nail Therapy Professional, Multiodżywcza oliwka do skórek ...


PLUSY:

  • zapach (piękny, cudowny, idealny!)
  • skuteczność (utwardza paznokcie, a skórki są miękkie)
  • wydajność
MINUSY:
  • wolno się wchłania





EVELINE 8w1 Skoncentrowana Odżywka do paznokci Total Action



PLUSY:

  • cena ok.13 zł za opakowanie (12ml)
  • poręczność (wygodny pędzelek, mimo,że jest cienki)
  • kolor (jest jak mleczna szyba gdy nałożymy kilka warstw)
  • skuteczność (naprawdę wzmacnia paznokcie, są o wieeeele twardsze i mniej podatne na różne czynniki)
MINUSY:
  • wysokie opakowanie (zostało mi jeszcze prawie połowa lakieru, a muszę przechylać opakowanie, żeby go wydobyć)
  • trwałość - jedna warstwa szybko schodzi (na początku używałam wg zaleceń tj. 3 dni = 3 warstwy, zmywam i znów,ale teraz nakładam tylko jedną)
  • wysusza skórki

Mimo wszystko jestem na tak i chyba nawet kupię je jeszcze raz! ; )
Trzymajcie się ;*

1 komentarz:

  1. Ja używałam i nadal używam odżywki z Eveline - według mnie jest najlepsza ze wszystkich odżywek jaką miałam. To dzięki niej mogę chwalić się jak to inni mówią tipsami. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3