niedziela, 9 grudnia 2012

sen zimowy, śnieg i coś co nazywam włosomaniactwem

Cześć ; *
Ostatnio nie piszę nic ciekawego, a to dlatego, że się strasznie stresuję testami. No wiecie, niby nic nie znaczą, ale oceny które za nie dostaniemy mają tak wysoki mianownik, że może to nieźle zadecydować o ocenie :c
Swoją drogą jestem zadowolona! A mianowicie wczoraj położyłam się spać około 19, no wiecie, potrzebowałam się zdrzemnąć jakieś pół godzinki, ale jak się okazało spałam aż do pierwszej w nocy, bo czym zdjęłam bluzę, napiłam się soku i poszłam dalej spać i tak wytrwałam do siódmej rano! Szczerze nie pamiętam kiedy tak długo spałam. Moje sińce pod oczami nie są tak widoczne jak do tej pory.. Może to kwestia diety, ale to z pewnością też miało swój udział.
Ach, brakowało mi takiego snu : )

Ostatnimi czasy zauważyłam też, że zaczynam mieć hopla na punkcie włosów. To wszystko zaczęło się pod koniec wakacji, a ostatnio nie mogę się opanować, jak widzę coś ciekawego w sklepie! Aktualnie zaczynam testować olejek łopianowy z firmy Green Pharmacy z czerwoną papryką (stymuluje porost włosów). Opinie ma dobre, więc mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi!

Swoją drogą chciałam dodać jakieś śniegowe zdjęcia, ale jak to zwykle bywa, brak aparatu i chęci daje konsekwencje braku zdjęć. Ale rano coś tam udało mi się pstryknąć.
Do napisania ;*

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. 1. Staram się jeść w miarę regularnie. Pamiętam dni,kiedy po śniadaniu, aż do kolacji nie jadłam nic, albo coś co nawet nie można nazwać jedzeniem.
      2. Ograniczam słodycze! Ooooj tak! Słodkości nie służą, szczególnie, jeśli tak jak ja w 6 klasie, jada się 2 czy 3 tabliczki czekolady dziennie! :o
      3. Warzywka, owocki i witaminki <3 Ostatnimi czasy zjadam tego kilogramami. Przynajmniej raz dziennie staram się coś takiego znaleźć no i dodatkowo łykam Bartek Plus - tabletki z witaminą B

      No a poza tym to chyba wszystko w normie, nie wydaje mi się, że coś jeszcze zdarza mi się stosować. W duuuużym skrócie Ci napisałam, ale jakby to jeszcze bardziej skrócić to tak: owoce, warzywa i broń boże słodkiego! haha ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3