niedziela, 23 grudnia 2012

Spisuję postanowienia na 2013 i trochę zmieniam bloga..

Cześć dzisiaj trochę inny post.. Najbliższe posty będą inne, bo i inny będzie teraz ten blog i ja mam nadzieję się trochę zmienić.. na lepsze, oczywiście.
Co do blog, to chcę tu pisać więcej rzeczy, które mi na sercu leżą.. Wcześniej pisałam wiersze z takich okazji, czasem piosenki, do których niestety daru nie mam albo po prostu nie robiłam nic, a dużo rzeczy mi w głowie siedziało.
Od dziś obiecuję też sobie i Wam, że posty będą ambitniejsze.. Taką mam nadzieję. Wiem, że powtarzam to od zawsze, ale tym razem będzie lepiej. Musi być.
Co do moich własnych postanowień to zaczynam uczyć się śpiewać.. znaczy no wiecie chodzi mi bardziej o praktykę niż teorię, ale bez tego się niestety nie obejdzie. Muszę w końcu nauczyć się oddychać przeponą. Zależy mi dna tym szczególnie od czasu kiedy nauczyłam się nią śpiewać. Co prawda często jeszcze się zapominam, ale jest lepiej. Więc to moje pierwsze postanowienie : SAMODZIELNA NAUKA ŚPIEWU.
Wiąże się to też z opanowaniem kilku piosenek, które od pewnego czasu są moimi piosenkami na śmiech i łzy.

Kolejną sprawą będzie poświęcanie więcej uwagi nauce. Chodzi mi w szczególności o geografię, historię, wos i matmę. Z matmy się trochę opuściłam.. znaczy może nie tyle opuściłam, co sprawia mi ona trudności w tym roku. Może to kwestia pośpiechu. Wszyscy teraz chcą się wyrobić z terminami, no wiece.. przed egzaminem. Ciężko mi, kiedy pomyślę że to dopiero pierwszy semestr, choć wiem, że w porównaniu do poprzednich lat uczę się baardzo dużo. Nidy nie spędzałam nad historią czy geografią tyle czasu co teraz. Teraz jest ciekawiej. Teraz omawiamy rzeczy, które wydarzyły się całkiem niedawno. To o wiele ciekawsze niż 14 i 15 wiek kiedy wszyscy kłócili się o ziemię. Kolejny punkt: NAUKA.
Jednym z postanowień będzie też : POMOC.
Ostatnimi czasu dużo robię w domu.. Przynajmniej więcej niż kiedykolwiek. Cieszę się z tego, mimo wszystko chciałabym robić więcej, niestety często nie ma kiedy..
I zacznę też O SIEBIE DBAĆ w sensie duchowym. Nie śpię ostatnio najlepiej. Nie wysypiam się, co później doprowadza do tego, że mój wygląd nie powala. Miniony tydzień zaliczam do najbardziej niewyspanych w ciągu całego życia.

W przyszłym roku zaczynam też zbierać monetki na lustrzankę. Marzy mi się to już od ho ho i jeszcze dłużej.
Jutro może jakiś świąteczny post. Postaram się.
Dziękuję za uwagę, pozdrawiam ;*

PS Mam chcicę na jakiś fajny cover.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3