wtorek, 25 grudnia 2012

święta, święta, świętaaa!

Cześć ;*
Jesteśmy niemal w połowie drugiego dnia świąt i żadnej kłótni. To takie fajne.. wiecie, każde święta pamiętam jako te nieudane, sztuczne, od niechcenia. W tym roku jest zupełnie inaczej. Jest miło i ciepło (dosłownie!). Na dworze nie ma śniegu. To dla mnie przyjemność, zima bez śniegu. Wczoraj nawet dochodziło do 7'C! Pogoda idealna jak na zimę  - dla mnie. 
Jedyne z czego jestem niezadowolona to to, że mamy jakoś dziwnie mało ciasta. Brakuje mi orzechowca! Wiedziałam, że coś jest nie tak haha : )
Swoją drogą jestem zadowolona z prezentów. Zaczęłam już czytać Lolitę. Zapowiada się świetnie! *.*
Dodam może jakąś recenzję jak już skończę, ale nie obiecuję, bo nie umiem pisać takich rzeczy.

Wesołego Bożego Narodzenia, kochani! :*








prezent J. <3

1 komentarz:

  1. A ja mam za to za dużo ciasta więc chętnie ci oddam. :D
    Ładne prezenty. ;]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3