środa, 26 grudnia 2012

what the world needs now is..

LOVE SWEET LOVE




Jakiś tydzień temu minęło 10 miesięcy. Śmiesznie tak. Śmiesznie jest jak myślę o tych wszystkich ludziach zakładających się o to, że przecież nie wytrzymamy ze sobą. Eh.. nie ważne. Nasze miasto zawsze stwarzało problemy. Swoją drogą, to nie o tym miałam pisać.
Jutro już koniec świąt i znów do szkoły : / To takie ughhh... Jutro dodam może jakiś tag tutaj. I może jeszcze trochę zdjęć? Zobaczymy. Mam nadzieję, że aparat jeszcze trochę u mnie zostanie.
Oho, ktoś mówił właśnie o lodach z bitą śmietaną. Lecę wcinać!
Trzymajcie się ciepło i do następnego razu :*

3 komentarze:

  1. Zakochańce :))
    Słodkoo.
    Zyczę dużo dużo miłości i kilka, co ja mówię kilkadziesiąt lat wspólnego życia! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę wiedzieć gdzie Twój chłopak mieszka? ;] Bo jakbym dziś widziała jego sobowtóra w moim mieście. ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ..;/ a był baaardzo podobny do tego Twojego... i z kilka razy sie odwracałam w tył i patrzylam czy rzeczywiście to jest On haha :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3