wyjeżdżam by wrócić

wyjeżdżam by wrócić

ostatnio nie dodawałam zdjęć z aparatu, bo od kilku dni walczyłam z wirusami na komputerze i karcie pamięci, które nie pozwalały mi normalnie korzystać z komputera, ale za to go wyczyściłam ze wszystkich śmieci (wewnętrznie i zewnętrznie ;))
mieliśmy się wybrać nad jeziorko dziś, ale rano pogoda nam nie dopisała, a później nie mieliśmy już jak :C
ogólnie to jakoś od miesiąca jakoś szykuję się do Anglii, robię listy rzeczy, które muszę kupić, zabrać ect, ect..
swoją drogą dziwne będą te wakacje.. kurcze.. za rok będę ryczała.. 9 lat z tą szkołą zobowiązuje, mimo samego faktu, że chyba bardziej za szkołą niż za ludźmi, to wiem, że będę strasznie tęsknić


najwspanialszy prezent <3 od K <3


DO ANGLII POZOSTAŁO 6 DNI! Wciąż nie wierzę.. 


koooczeeek :D

koooczeeek :D

cześć ; *
od grania na gitarze tak bolą mnie palce, że ledwo piszę na klawiaturze :c ale za to mam dziś koczka skarpetę i wyszedł całkiem niezły ; D
w ogóle, chciałam zaznaczyć, że FORMSPRING służy do PYTANIA ludzi, a nie do hejtowania.. ludzie ogarnijcie się, mnie to i tak nie rusza
pozdrawiam :*

Brak tytułu

nie jesteśmy już tacy sami, coraz częściej jeszcze mocniej
nawet ja już nie czuję się swoja, nie czuję, że jestem zdrowa 
chora się wręcz czuję, blada, tylko oczy mam czerwone i nos,
chyba mnie dopadł katar


coś jest nie tak

Brak tytułu

siems ; *
dzisiaj robię sobie chyba no make up day, ale to tylko i wyłącznie chyba.. swoją drogą czuję się chora.. nie podoba mi się to.. chyba zrobię sobie herbatkę *.*
w ogóle to ogarnijcie, że miałam 13 wirusów na telefonie ; o
jak już działał, to go zgubiłam -.- ale dziękuję ogromnie pani z parku <3
nie ważne.. idę się grzać, bo zimno!

Brak tytułu

cześć :*
zgadnijcie kto ma ombre *.* tak, wiem.. już się chyba wszędzie chwaliłam. jutro jedziemy do Drzecina, a potem (o ile pogoda dopisze) nad jezioko gdzieś w pobliżu z M *.*
W ogóle to zjadłam taki pysia pysia deser dziś, jak nigdy <333333






Brak tytułu

kurde, poniosło mnie z tymi meczami wczoraj, haha
chyba za bardzo chciałam, żeby wygrali, ale podobno my zawsze musimy coś zepsuć..
nie ważne.. lecę do kościoła. narty :*

Go Poland!

Go Poland!

Wiecie, coś czuję, że dzisiaj wygramy, a to oznacza tyle, że będę płakać. Nigdy nie jarało mnie Euro, ale w tym roku jest po prostu piękne. Swoją drogą.. nie przewiduje przegranej.
A w ogóle to strasznie miłe gdy ludzie zatrzymują się na ulicy gdy śpiewam. Mam szklanki.






pull&bear'owe lowe

sialala : D dzisiaj przyjechała paczka z Hiszpanii, a w niej 2 bluzki i bluza od Pull&Bear <3
Uwielbiam dostawać paczki, szczególnie takie, po których wiem czego się spodziewać.
A w szkole podejrzewam coraz gorzej.. za rok się będę uczyć.. za duży stres mam pod koniec, za duży.. z resztą jeszcze tylko rok z tą klasą i w końcu nie będę musiała modlić się o cierpliwość..
jeszcze tylko rok..

dopiero na jedenastym mnie pocałowałeś

dopiero na jedenastym mnie pocałowałeś

cześć cześć  :*
znowu niedziela, na 12 lecimy z Karolą do kościoła, potem coś się porobi, a wieczorem będę kuć na te sprawdziany, których oczywiście nie można było wcześniej robić, tylko akurat na niedługo przed wystawieniem ocen.. fajnie, nie ?ehh nie ważne.. z resztą w tym roku wszystko jest jakieś takie inne, dziwne wręcz.. nie mogę doczekać się 20 czerwca. Wyzeruje mi się rachunek za telefon i jedziemy na ognisko.. szkoda tylko, że tak krótko będzie trwało, chociaż nie wiem czy wytrzymałabym z tą klasą dłużej niż 6 godzin.. nie ważne..
muszę sobie wywołać parę zdjęć.. a w ogóle to dziwny sen miałam







kiedyś lubiłam tę klasę..

Panie i Panowie, Panowie i Panie

Panie i Panowie, Panowie i Panie

siemcia ;* dzisiejszy dzień to jeden z nudniejszych w tym roku i w dodatku całkiem długi. Jest niespełna 13, a ja siedzę i myślę kiedy w końcu będzie wieczór. ughr.. swoją drogą nasz cover ma już 730 wyświetleń, nawet nie myślałam, że kiedykolwiek dobijemy do 100. To miłe. Z resztą.. dzisiaj będzie długa notka, bo jak już wspomniałam, nie mam co ze sobą zrobić, a nie mam po co wychodzić. Dzisiaj zostałam brutalnie obudzona przed 9, a zważając, że zasnęłam chyba o 2, jestem z tego strasznie niezadowolona. Nie ważne z resztą, bo nikogo to nie obchodzi, ale ostatnio mało śpię, zauważyłam.. cóż..
Od dziś modlę się o 3 szóstki na koniec, bo muszę mieć pasek. Może nawet nie muszę tyle, co chcę.. chociaż ciekawa jestem reakcji rodziców, gdybym go jednak nie miała..
A w ogóle to brakuje mi ramek na zdjęcia, także chętnie przyjmę, jak ktoś ma na zbyciu,
haha : )




Idę chyba umierać z nudów, ale najpierw coś zjem.. macie tu fotki z czwartku i poniedziałku jedną o ile się nie mylę.
bardzo chcę, byś był

bardzo chcę, byś był

"Oskar i pani Róża" doprowadza mnie do łez za każdym razem po odczytaniu ostatniego rozdziału, o filmie nie wspomnę. Fakt, różni się od książki, bardzo.. ale piękny jest..
A ja sobie dziś nie wyglądam i umieram na bóle plecków, bo czerwone tabletki nie działają, tak jak niebieskie, ale tamte już w ogóle.. te są za słabe..
no i chodzę sobie w dresiku dziś, bo jest wygodny do spania, mimo, że spać nie mogę jakoś, ale leżenie też jest wygodne, bardzo..
Słucham sobie coveru Asi, bo jakiś taki przyjemniejszy jest od oryginału piosenki i stwierdzam, że potrzebuję wakacji, bardzo. A 31 sierpnia niech świat się skończy, nie chcę nic potem..

Copyright © 2014 CENZURA - KULTURA , Blogger