czwartek, 30 sierpnia 2012

ZARA's dress

hej cześć : * mam zdjęcia sukienki, ale wyszły troszkę słabo.. za to znalazłam ją na stronie ZARY - moja jest co prawda granatowa, ale miałam ją pokazać, więc oto ona :




+ moje sny znów mnie przerażają! :o

środa, 29 sierpnia 2012

szkolny blues

jejuuuuuuuuuuuuuuu *.* wszyscy pomyślą, że zwariowałam, ale do szkoły zostało jeszcze tylko, a może aż 5 dni! Cieszę się jak nie wiem ! W końcu założę sukienkę z Zary, którą dostałam na imieniny od siostry. Uwielbiam ją <3 Gdybym mogła, to bym w niej chodziła codziennie! Piszę bez sensu, ale tak strasznie się cieszę, że nie macie pojęcia hahahha :D

wtorek, 28 sierpnia 2012

zakupki *.*

cześć :*
po dzisiejszym stwierdzam, że na prawdę nie umiem grać na gitarze.. pomimo, że wszyscy mówią,że nie było słychać mojej pomyłki czy coś, ale i tak mi to zepsuło humor.. po zakończeniu 3 klas, na którym prawie ryczałam, bo miałam wieeeelgaśne szklanki w oczach wyszłam z M, a wracając do domy myślałam, że umrę, po tym, gdy coś wleciało mi do oka ;c
bolało mnie później jakieś 2-3 godziny jeszcze :c
ale na szczęście moja mama umie czasami wyczuć sytuację i po prostu made my day, bo zabrała mnie na zakupy *.*

+ jeszcze kilka dni i zawitam w LONDYNIE <33333333333






poniedziałek, 27 sierpnia 2012

piórnikowa notka na życzenie : )

hej :) na formie ktoś pisał o notkę z piórnikiem - mój jest całkowicie zwyczajny.. tak myślę
w każdym razie brakuje w nim jeszcze kilku rzeczy, ale zastanawiam się jeszcze czy nie umieścić ich w kosmetyczce. chodzi mianowicie o pilniczek, krem do rąk/ twarzy i gumki do włosów :3








a teraz ja : 3

niedziela, 26 sierpnia 2012

wracam do życia

po woli odzyskuję siły po nocy, myślę czy by czegoś nie nagrać, ale nie mam motywacji ostatnio..
może teraz coś wykombinuję.. 
do rozpoczęcia szkoły pozostał tydzień

sobota, 25 sierpnia 2012

super bass - i'm quite good

z wczoraj na dzisiaj byliśmy na nocy filmowej - było świetnie. Pierwsze dwa filmy (jedyne, na których nie spałam) były genialne! Nie spodziewałam się tego, muszę przyznać. Na trzecim wszyscy spaliśmy, a na ostatnim poszliśmy do domu, chociaż nie wiem jakim cudem doszłam do domu tak straszne bolał mnie brzuszek, że zatrzymywaliśmy sie co 30 metrów bo nie mogłam iść ;c
Od niedawna jestem też fanką Nicki Minaj i jej "Super Bass"! Po prostu wielbię! Jeszcze kilka razy to usłyszę i będę znała tekst na pamięć <3 
Idę dalej umierać ze zmęczenia, bo mój kochany Mikołaj budził mnie dzisiaj chyba milion razy! ;c

środa, 22 sierpnia 2012

coraz mniej.. czasu

tak jak w tytule. do końca wakacji coraz bliżej i chociaż z chęcią poszłabym już do szkoły zaczyna mnie martwić to całe zamieszanie związane z testami i tak dalej, jest to jeszcze bardziej denerwujące w związku z nową podstawą, której szczerze współczuję kolejnym klasom..
mniejsza. dzisiaj idę zanieść komputer do naprawy bo już niedługo nic nie będzie działało.to takie irytujące.. ugh..
muszę się z nim pożegnać na czas nieokreślony wiec nie bede pisac razej ;c

wtorek, 21 sierpnia 2012

problemy psychiczne ze mną w roli głównej

wiecie, nigdy nie myślałam o sobie jak o złym dziecku, a nawet jeśli to jakoś łatwo przychodziło mi sie z tym uporać.. tymczasem w nocy doszłam do wniosku, że jednak jest gorzej niż kiedyś.. gorzej? sama nie wiem jak jest.. to dziwne wrażenie, że zmieniłam się w ciągu tygodnia, choć sama jeszcze nie wiem jak, jest przerażające..
bycie złym dzieckiem przeraża mnie dopiero teraz.. z perspektywy czasu widzę, że moje lenistwo przekraczało wszelkie granice i zasadniczo dalej jestem leniem, ale nie wiem czy można to zmienić..
teraz też mniej mówię, więcej myślę.. moja fascynacja książkami, których przeczytałam sama tyle, co kot napłakał mnie zaczyna zamykać. czytanie drugiego i trzeciego tomu sagi wydawało się być tak realistyczne jakby wycięte mi z życia.. szczególnie pod koniec to wszystko z motorem, tęsknotą, ludźmi.. ze wszystkim
przez ostatnie lata stałam się fanem mechaniki, motoryzacji i informatyki, w szczególności jeśli chodzi o rzeczy praktyczne.. siedzę z chłopakami i gadam z nimi o motorach i autach
coraz częściej czuję się chłopcem..
jak ja ze sobą psychicznie wytrzymuję to ja nie wiem..

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

6 miesięcy / 69 z rzędu post

no cześć : 3
Dzisiaj mija 6 miesięcy :3 Za kolejne 6 napiszę notkę dla nie wierzących we mnie anonimów ;)
Dzisiaj też piszę 69 z kolei post ];>
A poza tym to muszę naprawić komputer.. no skończyć naprawiać.
A co do wczorajszych rowerów.. było tak cholernie gorąco,że przez drogę powrotną miałam czerwoną mordkę, a po powrocie różowa.. jak świnka -.-Ugh.. nie cieszę się mimo iż uwielbiam różowy :c
Chyba muszę się ogarnąć.. see ya :*

sobota, 18 sierpnia 2012

sleepy day

cześć :3
dzisiejszy dzień to dzień spania i dobrego humoru. Dawno tak nie miałam, że humor utrzymywał mi się cały dzień. Aż sama w szoku jestem :D
W ogóle cały dzień byśmy z M przeleżeli / przespali.. ale na szczęście musieliśmy zrobić zakupy na jutro..
A jutro albo jedziemy do Drzecina, albo zabieramy się nad jeziorko z rodzicami co w sumie będzie dosyć śmiesznym przeżyciem coś czuję.. hah :p
W ogóle, to bajki na zig zapie są śmieszne - stwierdzamy.. ogarnijcie nazwać wiewiórkę WiFi :3

+ Bajerek <3

piątek, 17 sierpnia 2012

hej cześć :3
z dzisiejszych zdjęć jak zwykle nici, ale może niedługo wyjdą.. tym czasem modlę się o poniedziałek i o to bym się nie rozchorowała - jeden dzień umierania mi wystarczy.
Wczoraj z Klaudią robiłyśmy zdjęcia na konkurs i jak mi coś podeśle to wstawię focie jej uroczego pieska ^^
A dziś na obiadek jak to przystało na moje zachcianki - idziemy na kebaba.
To chyba jedyne jedzenie, które mi się nie nudzi.. no może poza makaronem.
W ogóle to mam twittera (@kiniemm) : ))


wtorek, 14 sierpnia 2012

...

Mimo, że dalej nie do końca wiem jak było.. ale kto by wiedział siedząc na dwóch kołach po raz pierwszy od zawsze i to w dodatku w środku lasu.. Noga mnie boli, przestaje, ale jednak..
Adrenalina działa jak środek przeciwbólowy, jak jakieś niezłe prochy..
jak znieczulenie.. chwilowe znieczulenie.. po pewnym czasie nagle zdajesz sobie sprawę gdzie jesteś. I widzisz las, i te ogromne drzewa, i nikogo wokół.. 
Odtwarzasz sobie wszystko, ale z nerwów nic nie pamiętasz..



'Opowiedz sobie wszystko dokładnie
Wtedy zrozumiesz, co się naprawdę stało'


Śmieszna sprawa z taką maszyną. Trochę jak rower, a jednak silnik pokazuje różnicę. Różnicę tak ogromną, że nawet nie zdajesz sobie sprawy jak wielką. 


'Motor wierzgnął, wyrwał się do przodu, a potem przewrócił na bok przygniatając mnie do ziemi.


Silnik zadławił się i zgasł.'




***


A w ogóle, to moim MUST HAVE jest na dziś łańcuszek z krzyżykiem i gruby zimowy sweter *.*
Mam ostatnio jazdę na motoryzację.. taką ogromną jazdę..

piękny *.*

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

in my teens / ootd

to znowu ja.. tak często chyba jeszcze nigdy wcześniej nie pisałam, przynajmniej nie pamiętam.. matko, pisze tak jakby ktokolwiek to czytał..

Jaram się, bo Miśka jutro wpada i idziemy na lody do Niemiec, a potem polazić po sklepach *.*
Jejkuuu tak dawno jej nie widziałam *.*
A w weekend jedziemy do Drzecina na wiejską imprezkę hyhyhy <3

W dzisiejszym outficie czułam sie trochę jak z lat 80.. brakowało w sumie tylko jakichś odjechanych koturn (?) i wysokiego stanu, ale i tak jest oke : 3



hello kitty / wielgaśne robale / śniadanko ?

hej, cześć ; )
Zacznę może od tego, że dziś rano, gdy stwierdziłam, że zamknięcie okna będzie dobrym pomysłem, jako iż zaraz umrę z zimna zobaczyłam ogromniastego komara (tak wnioskuję, że to komar)! Jezusie, myślałam, że się pochlastam.. ugh, nienawidzę tego typu wybryków natury.. swoją drogą cieszę się, że to jednak nie był pająk, bo więcej by mnie w tym pokoju nie widziano.. bleee
no nie ważne..
jestem strasznie głodna, ale w tym domu od jakiegoś czasu wszyscy są na diecie i nie za bardzo jest co jeść.. chyba będę zmuszona sama się przejść do sklepu później.. a tymczasem piję sobie herbatkę i zabiorę się za jedzenie płatków na sucho i o ile panowie z wielką kosiarą, czy Bóg wie czym nie zabiorą się spod bloku będę jakoś siedzieć u siebie..
no a co do milszych rzeczy, to od jakiegoś czasu szukałam tego kalendarza, czy jakkolwiek i wczoraj poszliśmy z M do Niemiec z zamiarem kupienia.. kredki do oka, aczkolwiek nie znalazłam takiej jak chciałam i pomyślałam o rozglądnięciem się za tym notesem i ku mojemu zdziwieniu znalazłam mnóstwo, ale jako iż nie chciałam wydawać na to 50 zł musiałam się ograniczyć i...
znaleźliśmy TO <33







sobota, 11 sierpnia 2012

ootd + sobota pełna niezdrowego żarcia

no cześć : *
dzisiejszy dzień zaliczam do najbardziej niezdrowego pod względem jedzenia. Pizza na śniadanie, gorfy, cukierki pokroju emememsów i cheetos o smaku keczupu na obiad oraz tosty na kolację.. no przed obiadem zjadłam dwie marchewki, ale to chyba nic w porównaniu do reszty.
A teraz outfit : >

PS Od wczoraj zapuszczam warkoczyka :3
top - H&M
spodnie - ZARA
bransoletki - w wiekszości dostałam ; )
sweterek - sh

piątek, 10 sierpnia 2012

zrozum, że rap nie tak straszny jest jak go malujesz

no cześć : ) słucham Łony i aktualnie się nudzę.. znowu.. ugh
zaczęłam niedawno robić wieszak na kolczyki, ale doszłam do wniosku, że potrzebuję drewna, albo co najmniej kartonu, a brak takich rzeczy w tym domu na chwilę obecną : /
Naoglądałam się makijaży w internecie i zachciało mi się pomalować - tak, tak.. mam zachcianki jak nie wiem.. no ale stwierdziłam, że nigdy nie wyjdzie mi to co oglądam, bo nie mam ani takich cieni, ani pędzli.. ale przynajmniej wiem, co mi się marzy od dziś na święta ; )





czwartek, 9 sierpnia 2012

inspiracje *.*

hej cześć : ) chłodnawy dzisiaj dzień - dla mnie przynajmniej. Jestem ostatnio strasznym zmarźluchem! I cały dzień w swetrze przechodziłam. Znalazłam niedawno przepiękne rzeczy, sami zobaczcie ! : o


środa, 8 sierpnia 2012

grafik artysta!

cześć : > mam już wszyściutkie zakupy do szkoły zrobione *.* jeszcze tylko znajdę jakiś kalendarzyk w gazecie i będzie po sprawie (właśnie, jak ktoś zobaczy coś takiego albo wie gdzie można kupić, to napiszcie gdzieś w komciach czy coś - będę bardzo wdzięczna)
+ wiem, pewnie wszyscy pomyślą, że jestem głupia, skoro jest dopiero połowa wakacji a ja już mam wszystko kupione, ale to u mnie tradycja chyba.. zawsze mam takie rzeczy przyszykowane już w pierwszym miesiącu hahah : >
No, a w ogóle to jestę grafik artysta, bo znalazłam w necie program do przeróbek zdjęć.. tzn chodzi o same korygowanie twarzy i się bawię od wczoraj. fajna rzecz :D

+ obiecane foto piórnika (nie zwracajcie uwagi na to co tam jest napisane - o ile widać xd)








 before & after :p

wtorek, 7 sierpnia 2012

znowu?

no cześć : >  dzisiaj jak na tegoroczne wakacje, można powiedzieć, że pospałam długo, a to dlatego, że nikogo rano nie było. Na szczęście po południu pojechałyśmy z mamą do miasta na zakupy jakiś do domu, do szkoły i takie tam duperele.. ale chyba muszę się wybrać sama bo jeszcze mi brakuje kilku rzeczy - znowu -.- Ale za to mam całkiem fajną koronkową bluzkę : 3 - pokażę przy jakimś ootd :)
Mam jakieś dziwne przyzwyczajenie czy nawet nie wiem co to, że gdy ktoś się rano kręci, to się budzę.. a ze względu a dosyć długi urlop mojej mamy i ciągłe wyjazdy nie śpię długo już jakiś miesiąc jak nie więcej! :o W ogóle, bez wychodzenia na dwór czuję się, jakbym spędziła w domu już cały tydzień!
Z resztą.. w tym domu ciągle trwa remont.. nawet jak nie u nas to u sąsiadów i co chwila ktoś wali młotkiem nie wiedzieć po co! Nigdy nie lubiłam remontów.. ale w wakacje to już przegięcie.
Ktoś prosił żebym dodała zdjęcia w stroju - ostrzegam, że nie wyglądam korzystnie niewyspana i bez pomalowanych rzęs hahah :D


poniedziałek, 6 sierpnia 2012

nie mam co robić, a spać to za wcześnie chyba bo nawet nie chce mi się położyć, tak więc przerabiam i oglądam focie Mika! <3



tydym

szperanie w dziwnych miejscach jest spoko. znalazłam tam 3 kredki do oczu :D - jedna brązowa, jedna srebrna jasna, a jedna biała z polyskiem i ciemna srebrna (2w1)
+ czekam aż zagoi mi się twarz 
+ miałam dziś sen Belli :o
 


niedziela, 5 sierpnia 2012

wakacje 2012

mam w końcu zdjęcia znad morza i się mega cieszę! poza tym byliśmy dziś nad jeziorem i ogólnie na wsi i do końca (ponad )pięćset - stronnicowej (?) książki zostało mi tak niewiele *.* a czytam ją może tydzień! Jestem z siebie dumna.. z resztą tylu rzeczy ile tu wyczytałam w filmie nawet się pewnie nie śniło być!
a do końca wakacji już tak mało.. mam nadzieję że 3 września będzie chłodnawy bo chcę założyć moją śliczną sukienkę, którą dostałam na imieniuny - albo co najwyżej równie fajną koszulę na rozpoczecie roku!