piątek, 4 stycznia 2013

A co to w zasadzie ma być? + Ja tylko tak szybko..

Cześć ;* Dawno nie pisałam. Nie było kiedy i o czym często. Mimo, że ten tydzień miał dla mnie tylko trzy dni, w szkole były aż dwa sprawdziany, kartkówka i jedno zaliczenie. Na szczęście mamy już weekend, ale zapowiada się całkiem pracowity. W przyszłym tygodniu doliczyłam się pięciu sprawdzianów, które muszę napisać, jakichś trzech kartkówek i jeden konkurs (jedziemy z angielskim na powiat!). Ehh.. nie wiem co to jest z tą szkołą, ale nie jest dobre! Swoją drogą powoli dowiadujemy się ocen z testów i powiem szczerze, myślałam, że będzie gorzej, o wiele. Może to przez to, że nie stresowałam się pisząc je, w każdym razie baaaaardzo malutko, a to dlatego, że nie pisaliśmy na sali, a w klasach, niestety.. oficjalny będzie już na sali, która nie dosyć, że ogromna, to jeszcze zimna!
Ale nie przyszłam tu mówić o szkole!
Chciałam tylko dać znać. Jutro i pojutrze będzie coś ambitnego. Więcej czasu i chęci.. no wiecie jak to na weekend : )

PS Do Włoch jedziemy już za 15 dni! <3


  

1 komentarz:

  1. .. a ja bym chciała jechać do Meksyku... albo gdziekolwiek!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3