środa, 30 stycznia 2013

Cześć Wam ;* Nadszedł w końcu czas na mnie. Przeziębiłam się! Czuję się strasznie, mimo wszystko staram się jakoś żyć.
Wiecie.. środy są męczące.. o tyle dobrze, że mamy mniej lekcji w te dni, ale coś czuję.. już niedługo. Zmieniają nam plan, a że nie na wszystkie zajęcia starczy miejsca, pewnie dowalą nam coś w środę. Swoją drogą z wstępnych ustaleń wiemy tyle, że będzie więcej godzin, choć miało być mniej! Co za szkoła..ehh..
A w ogóle to od wczoraj już działam na nowym komputerku - cudo! Muszę się co prawda przestawić, bo przez tyle lat miałam PC, że ciężko mi czasem pisać na lapku. Ale i tak się cieszę, że w końcu, go zmieniliśmy : )

Zdjęcia z weekendu - trzymajcie się! ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3