niedziela, 6 stycznia 2013

nike air max, podsumowanie koncertu i duużo spania

Cześć : ) Miałam tego posta pisać wcześniej, o wiele, ale nie mam czasu teraz na nic, a jako, że jestem leniuszkiem i nie chce mi się uczyć na razie, to piszę.
Jak już część z Was wie, nabyłam niedawno nowe buty, a mianowicie, ukochane przeze mnie od jakiegoś czasu Nike Air Max. Wielbię! Rzadko kiedy podobają mi się sportowe buty. Do tych też przyzwyczajałam się jakiś czas, aż tu proszę - mam swoje własne. Teraz to dopiero jestem szczęśliwa!



Nawet młodemu się podobają haha : D


Swoją drogą wczoraj byliśmy na Koncercie Noworocznym w CP. Było to jedno z niewielu wydarzeń publicznych, na którym zdałam sobie sprawę, że nie umiem śpiewać. Mój głosik w porównaniu do sopranu, jaki prezentowała wczoraj solistka to pikuś! Ale to nic.. w tym roku biorę się za siebie i ćwiczę.
A oto jedna z piosenek, która podobała mi się najbardziej (oczywiście inne wykonanie, ale i tak jest śliczna)!


Tu jeszcze trochę wczorajszej mnie : )




No, a teraz już lecę się uczyć i mam nadzieję, że nie zasnę po raz kolejny. Pozdrawiam :**

1 komentarz:

  1. jajku airmaxy jak zazdroszcze , sama je chciałam ale są za drogie <3
    http://victonch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3