sobota, 9 lutego 2013

CZEŚĆ, jestem Kinga!

Cześć, jestem Kinga i mam szesnaście lat. Prawie. Jestem Kinga i mam niewiele ponad półtora metra. Moje oczy zmieniają kolor w zależności od pogody. Zapuszczam włosy.
Jestem Kinga i kocham śpiewać. Śpiewam wszędzie. Ćwiczę przeponę. Jestem Kinga i mam gitarę. Jestem Kinga i czasem czytam. Jestem Kinga i ćwiczę brzuszek. Nie lubię ćwiczyć na w-f 'ie. Uwielbiam każdą muzykę. Kocham się w raperach.
Cześć, jestem Kinga i walczę z trądzikiem. Jestem Kinga, lubię owoce i warzywa. Mój ulubiony napój to herbata miętowa. Nie szaleję za żelkami. Nie piję mleka i nie lubię żółtego sera - na surowo. Jestem Kinga i uwielbiam pozować do zdjęć. Jestem Kinga i uważam, że jestem ładna. Jestem Kinga, kocham się malować. Jestem Kinga i mam jedną nogę dłuższą od drugiej. Jestem Kinga, a dwoma osobami, które kocham najbardziej na świecie są mój siostrzeniec i chłopak. Jestem Kinga i za 11 dni minie rok od kiedy jestem w związku. Jestem Kinga i kocham j. angielski. Jestem Kinga i wierzę w Boga. Jestem leniem. Kocham spać. Uwielbiam porządek. Nie lubię sprzątać. Wolę internet od telewizji. Jak byłam młodsza, chciałam zostać wegetarianką. Jestem Kinga i nie zdałam na kartę motorowerową. Kocham motory. W przyszłości chcę studiować filologię angielską. Po studiach wyjadę z kraju. Jestem Kinga, a moja mama uważa, że do wielu rzeczy jeszcze nie dorosłam. Jestem Kinga i omijam palaczy. Jestem Kinga i lubię kebaby. Kocham jeść. Jestem Kinga, boję się pająków i ciemności. Nie lubię łaskotek. Kocham się przytulać. Jestem Kinga i często mnie hejtują. Jestem Kinga i chciałabym jeszcze urosnąć. Jestem Kinga i jestem zarażona HSV1. Jestem Kinga i kocham gotować. Moje ulubione mięso to kurczak. Uwielbiam makaron.  Jestem Kinga i dużo mówię o jedzeniu. Znajomi twierdzą, że jestem zboczona. Kocham lato. Wolę góry od morza. Byłam w 5 krajach (nie przejazdem).  Jestem Kinga i dużo zapominam.
Jestem Kinga, a Ty ?



Zapraszam do robienia tego typu postów. Na YT obejrzałam już chyba wszystkie filmiki. Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło :*

2 komentarze:

  1. bluzka mi się podoba ;)
    bardzo fajne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyszłaś na zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3