sobota, 23 lutego 2013

I feel sick.. again.

Nienawidzę być chora. Przedwczoraj poszłam spać z potwornym bólem gardła, obudziłam się z 5x gorszym. Najokrutniejsze w tym wszystkim jest to, że miałam iść śpiewać. To mnie boli najbardziej. Ale chyba zacznę się przyzwyczajać do tego, że na kilka dni przed każdym śpiewaniem jestem chora. Teraz to mnie, cholera, nieźle wzięło. Łykam antybiotyk. Jest tak okropny, że nawet litry wody nie pomagają. Nawet pachnie nieprzyjemnie. Żeby chociaż nie pachniał.
I w ogóle nic mi się nie chce. Przez to gardło nie mogę jeść i to całe chorowanie jest do dupy.

PS Mam photoshop'a na 30 dni i się jaram. Co tam, że nie umiem przerabiać zdjęć.
Buźka ;*



5 komentarzy:

  1. Współczuje choroby a zazdroszczę Photoshopa! :D Skąd go masz jeśli można wiedzieć? Z neta ściągłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to muszę tez ściągnąć :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, w ciekawy sposób prowadzisz bloga ^.^
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: http://damnot.blogspot.com/2013/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie pracuje sie z photo shopem, jesli sie odrobine na tym zna, efekty jakie mozna otrzymac przy uzyciu narzedzie w owym programie daja wiele mozliwosci, widze, ze Ty niezle sobie radzisz ... powodzenia w prowadzeniu bloga, obserwuje i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3