czwartek, 28 lutego 2013

Ja już mam moje EMU! + mini HAUL

Cześć :3 Już od jakiegoś czasu w internecie są same przeceny. Postanowiłam skorzystać i kupić od roku już upragnione eskimoski przecenione o połowę! Straaasznie się cieszę! Wczoraj przyszła paczka z wymiany (pierwszą parę musiałam oddać, bo rozmiar, który zwykle noszę był za mały :c)!
Ten model różni się od poprzedniej wersji, ale mimo to nie mogę się już doczekać przyszłej zimy!









Dodatkowo byłam wczoraj w kilku sklepach i mam małe zdobycze, z których naprawdę się cieszę. Sami zobaczcie :)






6 komentarzy:

  1. Oooo ciekawe te emu! :))
    A tą odżywkę z Eveline też mam - i tak samo jak Ty też niedawno sobie ją kupiłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podaj strone na której kupiłas te emu. PS za ile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ci za rok noga urośnie to pieniadze pójdą w błoto-chyba ze sprzedasz ;/

      Usuń
    2. a jaki zamawiasz rozmiar bo ja słyszałam ze zamawia sie orozmiar mniejsze bo puszek w środku sie uklepuje

      Usuń
    3. zamówiłam 37 a mam normalnie 35/36 więc jak się uklepią to akurat będą :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3