piątek, 15 marca 2013

My last day being 15-years old one!

Witam ;* Dziś mija mój ostatni dzień będąc piętnastolatką. Cieszę się. To oznacza, że już niedługo pójdę do liceum i wszystko zacznie się na nowo. Z niektórymi będzie się ciężko pożegnać, z innymi wręcz przeciwnie. W każdym razie nie mogę się doczekać. Mam dosyć naszej szkoły i tych dziwnych przyzwyczajeń, tego całego hałasu. Ale już prawie koniec. To dobrze. Wszyscy na to czekamy.
Czy coś się we mnie zmieniło przez ten rok? No pewnie. Odbyłam podróż do Anglii i Włoch, zaczęłam uczyć się panować nad przeponą, śpiewam w kościele, za kilka miesięcy będę należeć do chóru, ćwiczę i zdrowo jem. Zaczęłam zapuszczać włosy i paznokcie. Jest dobrze. Podobał mi się ten rok. Pamiętam zeszłe urodziny. Były cudowne. Co prawda 1/3 dnia spędziłam w kinie, a kolejne dwie części na szkolnym boisku leżąc z pewną trójką na trawie i w SMOK'u wykonując ćwiczenia aktorskie w świetnym towarzystwie. Dużo się działo tego dnia. Fajnie było. Mam nadzieję, że jutro też będzie.





2 komentarze:

  1. Wszyyystkiego naaajlepszegooo! :> :**

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego co najlepsze : ))
    PS. Masz prześwietną urode , niespotykaną ;pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3