wtorek, 5 marca 2013

Nowe buty + kuruję się z AVON!

Cześć :**
Mam co prawda ochotę jeszcze powstawiać zdjęcia z ostatniej sesji, bo strasznieee mi się podoba, no ale niestety trzeba myśleć o chwilach obecnych. A co do teraźniejszości dziś był pierwszy dzień w moich nowych bucikach. Strasznie się cieszę, bo znaczy to tyle, że nastaje wiosna, na którą tak bardzo czekałam!




A drugą rzeczą, o której chciałam napisać jest produkt z firmy AVON, który zaczynam dziś stosować. Napiszę niedługo jak się spisał :)))


 Buźka ;**

9 komentarzy:

  1. gdzie kupiłaś te buciki ? strona aukcja i ile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w naszym miejscowym sklepiku : )) Ale znajdziesz je w internecie. Firma Eksbut :P

      Usuń
    2. a u nas czyli gdzie konkrtnie :P

      Usuń
    3. o sorka już wiem a ile kosztowały

      Usuń
    4. ale jednak nie wiem....czy chodzi ci o ten mały butik na rogu tuż za byłym boti koło banku?

      Usuń
    5. nieee ;PP Koło GS'u nie wiem jak to wytłumaczyć. tam gdzie butiki koło parku z fontanną. coś ok 200 zł

      Usuń
  2. sorka ze tu ale orientujesz sie gdzie mają być zbierane podpisy z rekolekcji? Załóż sobie aska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad askiem, ale raczej nie założę. Możesz napisać prywatnie jak coś, albo na maila :)
      + u nas w dzienniczkach są specjalne strony na to tj. pielgrzymki, spotkania, rekolekcje itd..

      Usuń
  3. miałam ten produkt z avon i nie widziałam żadnej różnicy przy jego używaniu, ale serdecznie polecam Ci 3w1 z tej serii - cena jest taka sama, jest większy, można go używać na trzy sposoby, nie podrażnia i co najważniejsze - skóra jest po nim fenomenalnie oczyszczona!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3