poniedziałek, 29 kwietnia 2013

* * *

Tracę wiarę w ludzi. Zadziwiają mnie oni po prostu. Nie rozumiem, dlaczego na przykład na drugim końcu Polski jest inaczej. Może jestem za młoda, fakt. Ale szesnaście lat to chyba nie jest znowu tak mało. Wszystko można załatwić, wszystko można ustalić, wszędzie można iść, tylko nie tu, w Słubicach. Tu nikt nigdy nie jest doinformowany, a jak już jest to zawsze na lewo. Znam wiele przypadków, kiedy to ludzie nie wierzyli w to, co rzekomo było prawdą o nich samych. A żebym to ja sama się tylko raz kłóciła z ludźmi przez plotki.. W zeszłym roku byłam w Anglii na jakieś 10 dni. W porównaniu z takim Londynem na przykład, nasze miasto to mała, czarna dziura. Z resztą co tu dużo mówić, w porównaniu nawet z Zieloną Górą wypadamy słabo. Dziwi mnie to, że w większych miastach każdy żyje dla siebie, nie dla innych.  Szkoda, że tu nie możemy dla siebie żyć. Tu ciągle słyszę: "A co powiedzą inni?!". Szczerze? Guzik mnie to obchodzi. Byłoby dobrze, gdyby inni zajęli się sobą, a ja sama mogłabym w końcu myśleć to, co chcę, nie to co powinnam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3