sobota, 8 czerwca 2013

Do wakacji pozostało...

18 dni! Nie mogę się już doczekać tych dwóch miesięcy odpoczywania po calutkim roku szkolnym. Z tego co jest zapowiadane wiem, że pogoda nie będzie dopisywać, ale to pikuś! Można przecież całe wakacje przelatać w kaloszach, które swego czasu były moim ulubionym obuwiem wakacyjnym. Mam tylko nadzieję, że szczęście nam wszystkim dopisze i wszystkie plany dotyczące wakacji spełnimy w 100%. Ale mniejsza, o wakacjach jeszcze będzie notka. Chciałam tylko napisać, że przez ok. miesiąc nie będę dodawać wielu zdjęć, jedynie jakieś zapasowe, które dziś zrobiłam, bo nie będę miała aparatu. 
Ale nadrobię to jakoś, zobaczycie : )) Tymczasem życzę wszystkim spokojnych snów, buźka ;*

*tumblr*

3 komentarze:

  1. Masz wspaniałego bloga takiego o życiu.Z miłą chęcią będę tu często wpadała:) Ja zapraszam do mnie http://sabd12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie masz plany na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę do Zakopanego na początek, a potem leżing i smażing na kunowickich łąkach czy coś

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3