wtorek, 4 czerwca 2013

On Tuesday I wear pink!


6 komentarzy:

  1. Fajny blog. pisz częściej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) + postaram się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiłaś te kremowe obcasy? miałaś sesje w obcasach i mówiłaś ze nie umiesz w nich chodzic a sama sobie kupiłas i ładnie chodzisz.

    ps: dezydetata nie jest dla cb fałszowałaś;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest sklep Orange w Słubicach to na tej uliczce są sklepy to tam na końcu na rogu.

      PS Właśnie przed chwilą sobie pomyślałam, że dziwne, że jeszcze nikt nie hejtował dzisiejszego występu. Swoją drogą nie uważam,że fałszowałam, to póki co tylko Twoja opinia. Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Moim zdaniem za bardzo się wywyższasz i próbujesz przekrzykiwać Ale :/ ona ładnie śpiewa ty trochę skrzeczysz więc lepiej ćwicz dniami i nocami zanim znowu wystąpisz ...:)
    ps. każdy sie z was śmiał a szczególnie z ciebie sie chichrali ... wyglądałaś jak kurewka ... to nie tylko moje słowa :/

    nie chce być nie miła :( ale wiesz :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle jestem jakaś inna, nie wiem co to ze mną jest. Dobrze, że to już ostatnie dni w tej szkole to nie będziesz musiała na mnie patrzeć, ani mnie słuchać.
      A co do mojego wyglądu to tylko i wyłącznie moja sprawa jak wyglądam i wyglądałam - mam nadzieję, że czujesz się o wiele lepiej w swoich ciuchach. Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3