piątek, 28 czerwca 2013

pora zakończyć już spotkanie nasze dziś..

Wczoraj przez cały dzień miałam przed oczami najwspanialsze momenty ze szkoły. Coroczny Drzecin, bal, zakończenie, wycieczki.. Czy będę tęsknić? Już tęsknię. Z niektórymi osobami pewnie widziałam się po raz ostatni. Trochę mi szkoda, że już więcej nie będziemy mieli razem lekcji, i że nie będziemy potem się z nich śmiać na przerwach. Z drugiej jednak strony wierzę, że to musiało się skończy. Ehh... Te trzy lata minęły tak szybko, że nawet nie zdążyłam zauważyć. Nie chcę iść dalej. Teraz jest mi dobrze, tak jak jest. Jeśli kolejne lata mają zlecieć tak szybko, to ani się obejrzę a będę pisać maturę, a potem to dopiero zacznie się życie..
Nie chcę osiemnastki. Nigdy nie rozumiałam jak ludzie mogą czekać na osiemnaste urodziny. Ja swoje też będę jakoś obchodzić, ale nie pragnę ich wcale bardziej niż szesnastych. Tyle krzyku o nic.
Nawet do końca nie wiem czy dobrze robię wybierając ten kierunek studiów, który wybieram. Z resztą mam jeszcze trzy lata.
A może już trochę mniej...

PS Moją "3a" będę wspominać z uśmiechem na twarzy i łzami w oczach. Do zobaczenia za rok w Drzecinie.
PS2 Znów chce mi się płakać.







5 komentarzy:

  1. Ja tez wlasniie wyszlam z gimnazjum, bardzo przykro mi bylo wiec polecialo duzo lez...:(
    Pamietaj: cos musi sie skonczyc zeby cos nowego moglo sie zaczac. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. po co włożyłaś ten strój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odgrywaliśmy wojnę na froncie w Jugosławii

      Usuń
  3. czy wiesz czy było jakiś spotkanie z kościoła? trzeba chodzić do kościoła w wakacje i zbierac podpisy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3