piątek, 14 czerwca 2013

Sunshine reggae!

Cześć! Miałam dodać foty sukienki i butów, ale już późno. Postaram się dać coś w tygodniu przed balem jeszcze, ale mogę powiedzieć, że jedna fotka jest na instagramie *klik*.
W szkole już luzik, oceny powystawiane chyba wszystkie, ale niestety musimy jeszcze przeżyć jakieś półtora tygodnia i w końcu będą upragnione wakacje! Tak się cieszę! Nigdy tak nie chciałam wakacji jak teraz.
Dobra, post bez sensu, ale jakoś nie mam weny na pisanie, jeśli nie mam tematu.
Buźka :*

PS Jutro urzęduję w Górzycy, a po powrocie do domu szlifuję piosenkę na konkurs.

2 komentarze:

  1. lubisz zaskakiwać! a tu co ... sukienka taka zwykła :/ trochę jak ze starożytnych czasów tylko ze krótsza :) dodaj potem jeszcze jakieś zdjęcia to się przyjże no i buty dodaj :P

    no ale ważne ze tobie się podoba :* całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i zaskakiwać? Co masz na myśli ? :)
      A sukienka moim zdaniem nie jest wcale taka zwykła - takiej nikt nie będzie miał :) Źle wyglądam w obcisłych na całej długości kieckach, a nawet mogłabym powiedzieć, że w nich nie wyglądam, bo na moje wymiary nikt sukienek nie szyje. Nawet tą musiałam przerabiać :c Ale masz rację - dobrze, że mi ona odpowiada :D
      Buźka :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3