niedziela, 28 lipca 2013

A day on the beach..

Cześć! :* Wczoraaaaaj byłam nad morzem! Pewnie myślicie, że jak to wczoraj byłam, dziś mnie nie ma, a wcale nie mieszkam tuż przy samej plaży. No więc tak się właśnie złożyło, że wczoraj w nocy wyruszyliśmy do Dziwnówka i byliśmy tam około ósmej rano. Praktycznie caaaaały dzień spędziłam na plaży, opalając się. A właściwie doopaliwując(? o.O). Może trochę jaśniej.. najpierw po prostu się opalałam, a potem opalałam tylko jedną nogę i pół twarzy, bo druga połowa była już mega opalona haha :))) Tak to jest jak się leży cały czas tak samo :))) A dzisiaj umieramy z gorąca już w domu, ale na szczęście mamy basen dla dzieci na balkonie, więc dzień jeszcze nie jest stracony.
Buźka :*


 Tak tak, jestem bez makijażu :pp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3