wtorek, 2 lipca 2013

Cześć!

Cześć Wam :) Dzisiaj tak na szybko bo w sumie sama nie wiem co chciałabym napisać. Nie mam konkretnych pomysłów. No to tak, na pewno cieszę się niezmiernie, że są już wakacje. Tak na nie czekałam. Pamiętam jeszcze w roku szkolnym jak odliczałam miesiące. Najgorsze były ostatnie trzy, ciągnęły się całą wieczność, a tu nawet nie zdążyłam się obejrzeć a już czerwiec, a teraz to i nawet lipiec i wakacje!
Kupiłam kilka nowych ubrań i buty no i teraz to już tylko czekam na nowy rok szkolny.
Wiecie.. lubię szkołę ale zazwyczaj tylko w sierpniu, kiedy kupuję zeszyty, okładki, kalendarze itd, oraz we wrześniu, kiedy dopiero wszystko się zaczyna, ludzie jeszcze myślą o wakacjach i w sumie nie ma jako tako nic ważnego na głowie. Lubię też czerwiec, bo to już końcówka. No i w tym roku jak i w poprzednim czekam na nowy rok szkolny. Co prawda nie uśmiecha mi się iść do nowej szkoły, ale jakoś to przeżyję.
Ale wracając do WAKACJI to chciałam jeszcze powiedzieć, że jutro z rana jedziemy w góry! Przez kolejne kilkanaście dni będziemy się czilować w Zakopanem.
Mam nadzieję, że będzie świetnie!

Zostawiam Was z filmikami moich ostatnio ulubionych kawałków, bądź ich coverów!
Buźka! :*









PS Jakby co, to jestem na Instagramie ;)))
PS 2 Mam wielką ochotę nagrać cover Pink, ale nie mam z kim, więc jeśli ktoś ma aparat/kamerę i miałby ochotę to ja bardzo chętnie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3