piątek, 26 lipca 2013

Cześć!

Witajcie :) Mam nadzieję, że pisząc ten post uda mi się przeżyć, bo jest mi tak niemiłosiernie gorąco, że zaraz nie wytrzymam.. Wysprzątałam  pokój z zamiarem zrobienia room tour i co? I nic jak zwykle nie wyszło. Próbowałam i robić zdjęcia i nawet nagrać coś telefonem, ale to chyba nie dla mnie. Zdecydowanie wolę fotografować małe rzeczy. Ale może jeszcze popróbuję..
Mniejsza! Chciałam się pochwalić, że od kilku dni zbieram pieniądze. Na co? Na własny aparat, a że zazwyczaj wychodzi mi to jak wychodzi, postanowiłam kupić skarbonkę z.... Hello Kitty! Można ją otworzyć tylko za pomocą otwieracza do puszek - a o takie coś mi właśnie chodziło. Trzymam za siebie kciuki :)) 
A w ogóle to miałam wczoraj imieniny i dostałam prześliczny bukiet i kartkę, sami spójrzcie :)))
Teraz lecę, ale jeszcze dzisiaj się odezwę : *


1 komentarz:

  1. Oj mi też przydałaby się taka skarbonka ale prędzej cz później i tak bym ją zepsula i zabrała pieniądze jeszcze przed kupnem aparatu. xDD
    Wszystkiego naj naj! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3