czwartek, 18 lipca 2013

Mini haul kosmetyczny :)

Cześć :) Dzisiaj już drugi post. Tym razem pokażę Wam moje nowe kosmetyczne nabytki. Co prawda nie ma ich dużo, ale zawsze coś : ))





Większość z tych rzeczy kupiłam na potrzeby wyjazdu, ale i nie tylko. No więc, to co całkiem niedawno kupiłam/ dostałam to:

  • JOHNSON’S BABY – Szampon kojący z ekstraktem z lawendy
  • Isana Med, Seifenfreie Waschlotion (Lotion do mycia twarzy i ciała)
  • Zenner, Ewa Schmitt, Zmywacz do paznokci - gel z olejkiem z zielonej herbaty i witaminą E
  • BB Cream, /Miracle Skin Perfector/ Krem koloryzujący 5 w 1
  • Essence - French glam nail stickers - Naklejki na paznokcie
  • Joanna: Z Apteczki Babuni, Kompres nawilżająco - regenerujący z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi
  • Coty, Playboy, Play It Sexy, Pefrumed Body Mist (Mgiełka do ciała)
  • Catrice, Nail Expert, Quick Dry & High Shine Top Coat (Preparat szybkoschnący i nabłyszczający)
  • Lovely, Gloss Like Gel (Lakier do paznokci o formule imitującej lakier żelowy) w kolorze 133
  • Lovely, Natural Beauty, Nude (Lakier do paznokci) w kolorze 1
  • Manhattan, Creamy & Care Lipstick (Pomadka do ust) w kolorze 34N
  • Eveline, Gigantic Volume (Tusz pogrubiający do rzęs)




\






Większość z tych produktów już używam, bądź będę używać na pewno w dalszym ciągu tak jak do tej pory, ale lotion od isany aktualnie robi u mnie za mydełko do rąk, chociaż zdarza się, że umyję nim twarz. Z reszty jestem zadowolona. Sama tak na prawdę nie wiem z czego najbardziej :))
Buźka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3