wtorek, 16 lipca 2013

Te wakacje będą zupełnie inne..

Cześć! :* Przepraszam, że nie pisałam, ale nie mam żadnych zdjęć ładnych, a w dodatku mnie nie było no i jakoś tak wyszło, że nic nie dodałam tu. Brakuje mi tego ciągłego dodawania notek, ale nie mam nawet jak teraz. Wakacje zapowiadają się ciekawie. Do teraz spotkało mnie kilka śmiesznych czy też dziwnych, a nawet i strasznych przygód, że tak to nazwę, w ogóle w Słubicach dużo się dzieje jak ostatnio zauważyłam, z resztą nie tylko w Słubicach. Najlepszą sprawą są chyba... PRZECENY! O tak, ja już kupiłam trochę rzeczy i jak tylko będę mieć okazję to zrobię jakiś haul z przecen i ze zwykłych zakupów z ostatnich czasów. Mam też pomysł na zdjęcia, więc jak tylko znów pożyczę aparat to biorę się do pracy.
Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć.. Udanych wakacji wszystkim :*


2 komentarze:

  1. moglabys zrobic taki wpis : co zabieram nad morze? :) prosze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jasne, że tak! :D Jutro się za to wezmę od rana :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3