piątek, 2 sierpnia 2013

Back to school supplies haul!

Cześć! Dzisiaj post o tym, co lubię najbardziej, jeśli chodzi o szkołę, czyli wakacyjne zakupy!
Uwielbiam szperać między półkami sklepowymi w poszukiwaniu zeszytów, ołówków i takich tam. Niestety, im starsza jestem tym mniej potrzebuję do szkoły i to mnie martwi. Nie muszę już kupować miliona kredek i mazaków jak kiedyś, a przecież to kredki zawsze robiły furorę w szkole, szczególnie, jeśli ktoś miał tysiące kolorów i dodatkowo tę jedną jedyną złotą kredkę, której jak pamiętam nigdy niestety nie miałam. W sumie nawet nie wiem czemu, pamiętam jak kiedyś stałam koło tych kredek w kiosku, ciekawe czemu jej w końcu nie wzięłam.. hmm? No, nie ważne!
Jak ktoś ma ochotę, to chętnie pooglądam Wasze zakupy szkolne :)
Buźka :*












W zamyśle mam jeszcze kupno kilku zwykłych, niebieskich długopisów, jakiś mini kremik do rąk / twarzy i pomadkę ochronną, ale to pewnie dopiero we wrześniu, bo póki co nie wybieram się po tego typu rzeczy :))

2 komentarze:

  1. gdzie zrobione zakupy?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie Lidl, ale też Tedi, Piotr i Paweł i gumka z Nanu Nana

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3