piątek, 30 sierpnia 2013

Co nowego u mnie.. w kosmetyczce? + polecam pewną drogerię internetową :)


Chciałam się z Wami podzielić tym, co ostatnio udało mi się kupić i polecić pewien sklep, o którym uwierzcie - warto wiedzieć!

W zeszłą niedzielę przeglądałam urodowe kanały na YT i trafiłam przypadkiem na filmik Maxineczki, która w jednym ze swoich filmików ogłosiła konkurs - do wygrania 500zł na zakupy kosmetyczne w sklepie internetowym -> ezebra.pl <- p="">Bardzo zaciekawiły mnie zasady uczestnictwa, wymogi, a już przede wszystkim nagroda, więc postanowiłam, że spróbuję swoich sił. Po przesłaniu komentarza, polubieniu wszystkiego zaczęłam dokładniej rozglądać się po stronie i muszę Wam powiedzieć - jestem w szoku! (Ale o tym za chwilkę..)

Spotkanie z tym sklepem nie mogło zakończyć się zakupami! Dlaczego? Już Wam opowiadam..
Z ciekawości kliknęłam w zakładkę ASTOR. Oglądam, otwieram, podziwiam i nagle jest! Duo cieni do powiek, za którymi moja mam wręcz szaleje w cenie.. uwaga... SIEDEM RAZY NIŻSZEJ niż w Rossmannowskiej drogerii, w której zazwyczaj robimy zakupy! Powiecie.. podróby! Ależ skąd! Jeżeli czyta to fanka zagranicznych BeautyGuru, dobrze wie, że tam, daleko w świecie istnieją sklepy, w kótrych kosmetyki są pakowane tak, jak u nas np. baterie - w podobny sposób w każdym razie i można takie rzeczy nabyć za śmiesznie tanie pieniądze w sklepach takich jak np. Target, ale nie o tym teraz...

Tak więc po głębszym zastanowieniu mama wybrała sobie trzy rzeczy.. a właściwie cztery.

Jej zakupem były wspomniane już wcześniej cienie firmy Astor Pop Flower 120, a jako iż kosztowały one jedynie 4,99 - wzięła od razu dwa, w jej posiadanie trafiły również kredka tej firmy w kolorze Kohl Kajal Glam Brown 91 za 3,49 (kolor identyczny jak kredki na zdjęciu z miss sporty) i  LOREAL TUSZ TELESCOPIC FALSE LASH BLACK, ten niestety w raczej normalnej cenie sięgającej około 30 zł.

W każdym razie miałam napisać o tym, co znalazło się w mojej kosmetyczce!
Otóż ja ulubowałam sobie produkty N.Y.C.

Na pierwszy ognień rzucam puder w kompakcie NYC PUDER PRASOWANY NATURAL BEIGE za niecałe 8 zł, NYC POMADKA W PISAKU 503 UNSTOPPABLE RED CZERWONA za 3,69 i 
N.Y.C. COLOR WHEEL PUDER RÓŻ MOZAIKA 725A, który też nie przekraczał 10 zł. 

Muszę powiedzieć, że jestem oszołomiona! Większość produktów w tym sklepie sięga takich właśnie kosztów - niezły odlot, co?!

Mniej gadania, więcej oglądania!






w porównaniu do pisaka z ASTOR'a  jej kolor jest baaaaaaaaaaaaaardzo intensywny! - tamta co prawda jest w zupełnie innym odcieniu, ale znika niedługo po nałożeniu!







2 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę pomadkę w pisaku! :O
    Ceny w tym sklepie faktycznie bardzo tanie. :ooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kredek do oczu osobiście wolę tę astora, sama używam czarnej od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3