sobota, 31 sierpnia 2013

day #3

 

Sama nie wiem dziwnie się teraz czuję, dzisiaj wyjątkowo. W dodatku moje sny są coraz bardziej przerażające, ale mimo tego ja i tak daję się złapać na tym, że czytam senniki. Te ostatnie przepowiednie, które pamiętam zapowiedziały, że dojdę do bogactwa i rzeczywiście trochę zarobiłam, nie stać mnie jeszcze co prawda na aparat, ale jestem już coraz bliżej... a może to wcale nie chodziło o bogactwo materialne?
Z każdym dniem czuję się bogatsza wewnętrznie o nowe umiejętności. Nigdy bym nie pomyślała, że śpiew da mi tyle radości. Tak jak na tym chyba na niczym mi jeszcze nie zależało, od momentu, kiedy odkryłam, gdzie tak naprawdę mam przeponę czuję się najszczęśliwszą osobą na ziemi, chociaż.. może nie najszczęśliwszą, ale do tego brakuje mi już tak niewiele. Jak w końcu dojdę do upragnionego celu, a sennik zapowiada mi też zmiany w życiu, jakiś nowy rozdział, to będzie cudownie. W każdym razie, mam nadzieję, że ten rozdział to nie będzie po prostu nowa szkoła, że to będzie coś, co sprawi mi o wiele, wiele więcej radości...


10 komentarzy:

  1. to powodzenia i niech ten nowy rozdział będzie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te zdjęcia ,mój klimat ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbyś znała moje sny, to dopiero bałabyś się zasnąć. :D
    ja nadal zachodzę w głowę, skąd one się biorą i dlaczego śnią mi się takie dziwne sytuacje oO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczynam nową szkołę, myślę, że to bardzo fajnie :) Piękne zdjecia robisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. A co noweg w szafie w związku z rozpoczynającym się rokiem szkolny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to chyba nic.. z myślą o jesieni kupiłam tylko jedną sukienkę o.o

      Usuń
  6. aww lovely!

    Would you like to follow each other?

    caterpillar-girll.blogspot.co.uk

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey, i love your blog!!!

    Do you want to follow eachother? Let me know!!

    http://beautyykisses.blogspot.co.uk/

    -Demi x x x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3