niedziela, 25 sierpnia 2013

Do your make up, choose an outfit.. (Debsu takes photos)



Pamiętam, że już jako mała dziewczynka lubiłam się przebierać, malować mamę kosmetykami, które kurzyły się w łazience, bo nigdy nie miała w naturze ich urzywać, uwielbiałam pozować do zdjęć.. Zawsze sprawiało mi to swego rodzaju przyjemność. Starannie pomalowane usta przezroczystym błyszczykiem to coś, co chciałam powarzać przed każdym wyjściem z domu z siostrą.
Teraz wcale nie jest inaczej. Zdjęcia wciąż są moją miłością. Z każdą kolejną mini sesją czuję się o milimetr wyższa, wciąż mając wrażenie, że marzenie o karierze modelki jeszcze się ziści i pewnego dnia dorosnę do upragnionych 175cm wzrostu.
Oczywiście po jakimś czasie zdaję sobie sprawę, że za półtora roku będzie już za późno na rozpoczęcie kariery, a do tego czasu wcale nie uda mi się urosnąć...
ale pomarzyć zawsze można :))

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz ;**
Odwiedzam blogi tych, którzy obserwują i komentują! <3